zondag 10 juli 2016

Favorieten - juni

Na enkele weekjes afwezigheid ben ik terug! Deze keer deel ik met jullie mijn favoriete producten van de maand juni en juli. Zijn jullie benieuwd? Lees dan snel verder!




Deze eerste favoriete producten gebruikte ik onder mijn foundation (als basis dus). 
The Pore Fessional van Benefit (links op de foto) is een primer die je gezicht klaar maakt voor alle andere producten die nog komen. Hij zorgt ervoor dat je make-up beter op zijn plaats blijft doorheen de dag, maar verminderd ook de aanwezigheid van poriĆ«n. De super zachte substantie is perfect voor alledaags gebruik! 
MAC's Strobe Cream (rechts op de foto) is een product dat je op allerlei manieren kunt gebruiken. Ik gebruik dit liefst onder of gemixt in mijn foundation, maar je kan dit product ook op plaatsen waar je normaal je highlight zou aanbrengen. Dit product zorgt voor een mooie gezonde glans in je gezicht, perfect voor de zomerdagen!



Het eerste product dat ik graag op mijn wangen aanbreng is de Milani blush in de kleur nr. 05 Luminoso (rechts op de foto). Deze zorgt voor een mooi kleurtje en een frisse glans.
Iets boven mijn blush gebruik ik graag een highlight, aangezien dit toch wel de hype van 2016 is. Mijn favoriete product voor de perfecte glans op mijn jukbeenderen is de Mineralize Skinfinish in Soft & Gentle van MAC (zie links op de foto). Hij is iets aan de duurdere kant maar echt het proberen waard!


Het Naked 3 oogschaduw palette van Urban Decay grijp ik telkens wanneer ik een oog look wil maken. De roze tinten zorgen voor een perfecte zomerse look maar eigenlijk kan je er zo goed als alle kanten mee uit. (Er komt nog een uitgebreid artikel over alle kleuren in dit palette).
Nog een favoriet van de voorbije maand is de Ready, Set, Brow! van Benefit. deze setting gel houdt je wenkbrauwen heel de dag op hun plaats. En de nieuwe verpakking van de Benefit wenkbrauw producten vind ik zo enorm mooi!


Als laatste favorieten heb ik nog twee lip producten die ik de laatste maand met veel liefde gebruikt heb.
De lipstick van MAC in de kleur Patisserie (rechts op de foto) is mijn nieuwe favoriete kleur voor elke dag. De Lustre finish zorgt voor een glossy effect op de lippen maar zeker niet te extreem! 
En als laatste hebben we nog de Ofra liquid lipstick in de kleur Charmed (links op de foto). Niet enkel vind ik dit product geweldig omdat Ofra hiervoor een samenwerking is aangegaan met de GE-WEL-DIGE MannyMUA. Maar de kleur is gewoon perfect voor een nude lip met roze ondertoon voor een speciale gelegenheid. Hij blijft ook heel de dag perfect op zijn plaats en ruikt een beetje naar vanille. 

Dit waren mijn favorieten van de voorbije maand, zitten er producten bij die jij ook wel eens zou willen uitproberen? Laat het me zeker weten in de reacties!

Groetjes,
Jana






Geen opmerkingen:

Een reactie posten