zondag 15 februari 2015

Review: Catrice Cosmetics multi colour compact powder

Een paar dagen geleden liep ik in het Kruidvat en kon mijn ogen niet geloven, bijna alle make-up was aan de helft van de prijs! Dit kon ik niet zomaar voorbij laten gaan. Ik kwam dan ook thuis met een veel te grote zak en ik geef toe, heel wat dingen had ik niet echt nodig. Maar hé, af en toe mag je jezelf wel eens iets gunnen!


Eén van de producten die ik absoluut niet in de rekken kon laten liggen is deze matterende poeder van Catrice Cosmetics. 

Catrice Cosmetics: nr. 010 Rose Beige


Eerst wil ik het hebben over de verpakking. Het is heel simpel, maar naar mijn mening toch elegant. De zilveren bodem geeft het volgens mij een klassieke toets. Jammer genoeg komen er heel gemakkelijk krassen op het dekseltje, waardoor het er al snel verwaarloosd uit gaat zien. Voor de rest heb ik er zeker niets op aan te merken.


Wow. Ik ben helemaal weg van het patroon, de 5 verschillende tinten door elkaar zorgen voor een leuk effect! En dat is maar één van de redenen waarom deze poeder me zo aanspreekt. 
Het is een heel fijn poeder dat zorgt voor een egaal uitziende huid. Maar ik heb dit product vooral gekozen voor het roze accentje. Dit zorgt ervoor dat 'ie niet te heftig is, en dat is precies wat ik zocht. Perfect voor de zomer dus, al gebruik ik deze het hele jaar door! 
(Voor mensen die donkerdere tinten verkiezen is er ook nog de 020 Sand Beige te verkrijgen.)

Kortom, dit product zal ik nog heel lang gebruiken. 

groetjes,
Jana x








Geen opmerkingen:

Een reactie posten