maandag 16 februari 2015

My week in pictures #1


Wat een hectische week heb ik achter de rug! Na een fantastische vakantie is het studentenleven terug begonnen maar de fijne momentjes zijn daarom zeker niet afgelopen. Elke dag op foto leggen was moeilijker dan ik dacht, maar ik ben best tevreden met het resultaat. Kijken jullie mee?







Maandag was de eerste dag school na een welverdiende vakantie. Met grote wallen onder mijn ogen en heel wat tegenzin zat ik te wachten op de trein richting Gent. Eens aangekomen en alle klasgenoten gezien te hebben, wist ik dat die tegenzin nergens voor nodig was. Beter nog, ik had een fijne lesdag met mijn fijne klasgenootjes!




Wanneer de lessen afgelopen waren en ik besloot terug te keren, heb ik nog een kleine tussenstop gemaakt in het Waasland Shopping Center. Dit omdat ik nog een klein cadeautje voor een vriendin moest gaan halen. En zeg nu zelf, wie is er nu niet blij met producten van Rituals? Jammer genoeg heb ik niet voor mezelf kunnen shoppen aangezien het al bijna sluitingstijd was, maar één van de komende dagen maak ik daar zeker tijd voor!



Dinsdag moest ik van 's morgens vroeg tot 's avonds laat naar de les. Wanneer ik thuiskwam deed ik nog wat huiswerk en daarna ben ik direct in mijn bedje gekropen.




























Woensdag had ik 3 uur vrij tussen mijn lessen door, dus besloten mijn vriendinnen en ik om een tripje door het ooh zo mooie Gent te maken.




Na enkele boekenwinkels te passeren (wat is het moeilijk om een geschikte agenda te vinden!) zijn we natuurlijk in De Kastart beland. Naar mijn mening de lekkerste pasta die ik ooit al gegeten heb! 




Donderdag heb ik me eindelijk eens kunnen uitslapen, daarna weer de trein op voor een lange namiddag les. Wanneer ik en één van mijn maatjes zagen dat we nog meer dan een half uur moesten wachten op onze trein naar huis, besloten we om het wachten wat aangenamer te maken. En wat is er aangenamer wachten dan met een hamburger in de hand (hihi).
Eens thuis vond ik dat ik wel wat ontspanning verdiende dus liet ik mijn badje vollopen, wat heb ik genoten!





Vrijdag heb ik Gent voor één dag achter me gelaten en nam ik de trein met bestemming Brussel. Hier heb ik een opleiding gekregen voor mijn nieuwe studentenjob. 
Het gebouw waar ik moest zijn was super modern. Elke gang was gedecoreerd met fotografie en de verdiepingen waren eindeloos. Maar het allermooiste aan mijn dag was toch het uitzicht, is dit niet om bij weg te dromen?




Mijn eerste werkdag ging zaterdag van start. Ik had heel wat zenuwen, maar dat was nergens voor nodig. Mijn collega's zijn stuk voor stuk topmensen. Toen mijn werkdag erop zat ben ik nog even binnen gesprongen bij H&M en kwam buiten met een leuke broek. Natuurlijk sprong ik daarna direct in de auto richting mijn vriendje. Want werkdag of niet, valentijn moet gevierd worden! 

Kijk even naar de super lekkere (en super mooie) flesjes wijn die we zaterdagavond gedronken hebben! Deze mooie elfjes komen helemaal vanuit Oostenrijk, wees maar zeker dat het ons gesmaakt heeft! 

Zondag had ik samen met mijn mama een uitstapje naar Eindhoven gepland. In Primark hebben we alle rekken leeg geshopt. Daarna zijn we nog een klein hapje gaan eten.
Deze moeder dochterdag eindigde dus met volle winkeltassen en een volle maag!
(Misschien komt er wel een artikeltje over mijn uitstapje naar Primark!)

Zoals ik al zei heb ik een hele drukke week achter de rug, maar ik heb genoten van elke dag! 

Groetjes,
Jana x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten