dinsdag 17 mei 2016

Face Of The Day #1

Nu de lente toch een beetje aanwezig is in BelgiĆ«, ben ik beginnen experimenteren met leuke lente looks! Ben je benieuwd welke producten ik gebruikt heb om deze subtiele, glowy lente look te maken? Lees dan zeker verder ! 





De basis van alles, foundation ! Voor deze make-up look gebruikte ik de Naked Skin foundation van Urban Decay. Omdat deze nu wat donker is voor mij, heb ik er een druppeltje van de Lightening Shade Adjusting Drops bij toegevoegd, om zo de perfecte kleur te bekomen.

De kringen onder mijn ogen en mijn rode plekjes zijn helemaal verdwenen dankzij de Match Perfection concealer van Rimmel London. De Re-Touch Light-Reflecting concealer van Catrice hebben er voor gezorgd dat er een oplichtend effect is onder mijn ogen.

Ik heb de concealer onder mijn ogen afgepoederd met de All About Matt Fixing Compact Pouder van Essence.

Mijn gezicht had op dat moment terug wat kleur nodig, dus heb ik de Hoola bronzer van Benefit uit mijn make-up tasje gehaald. Hier heb ik licht mee gecontourd zodat mijn gezicht een beetje meer vorm kreeg. Daarna heb ik de blush van Kiko in de kleur 01 Lust Coral op de appeltjes van mijn kaken toegevoegd. Mijn nieuwste aanwinst in mijn collectie is de High Glow Mineral Highlighting Powder van Catrice iin de kleur 010 Light Infusion. Omdat ik van heel wat glow hou heb ik deze highlighter op mijn jukbeenderen, cupid's bow, puntje van mijn neus en onder mijn wenkbrouwen geplaatst.

Om mijn ogen wat meer dementie te geven heb ik de kleur 05 My Favorite Tauping van de Essence I Love Nude collectie in mijn arcadeboog gebruikt. Dit zorgt voor een heel subtiele ooglook die ik afgewerkt heb met de Better Than Sex mascara van Too Faced.

Ik heb mijn wenkbouwen ingevuld met The Brow Box van Urban Decay en in plaats gezet met Browdrama van Maybelline (transparant).

Om de look af te werken heb ik voor een lipstick van Rituals gekozen, in de kleur Nude Pink. Dit is de laatste tijd mijn favoriete lipstick om te dragen!

Dit was mijn make-up look van vandaag, welke producten gebruiken jullie soms ook?

Groetjes,
Jana x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten