zondag 8 mei 2016

Favorieten - april

De voorbije maand heb ik weer heel wat nieuwe productjes leren kennen. Ook heb ik wat oude helden terug gevonden waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had! Deze ontdekkingen hebben heel mijn make-up routine door elkaar geschud en ervoor gezorgd dat ik heel wat nieuwe favorieten heb. Ben je benieuwd welke pareltjes er in mijn favorietenlijstje van april terecht gekomen zijn? Lees dan zeker verder!


KIKO MILANO | limited edition Trend collection - Desert Dunes Trio baked blush - 01 Lust Coral




Mijn eerste favoriet is deze blush van Kiko. Met de drie mooie koraaltinten krijg je instant een mooi kleurtje op je wangen. Aan de hand van waar je met je kwast het meeste druk zet, krijg je een lichter of een donkerder effect (ik ga zelf meestal over alle kleurtjes zonder er teveel bij na te denken haha). Al moet je zeker niet te veel druk op je penseel zetten, deze blush bevat zeer veel pigment dus een lichte hand is aan te raden! Er is een glans aanwezig (zeker geen glitter!) die ervoor zorgt dat je gezond straalt. En boven dat alles ruikt de blush ook nog eens heerlijk. 





En alsof al het bovenstaande je nog niet overtuigt deze blush een kansje te geven, heeft dit product ook nog eens een prachtige verpakking! De gouden huls laat het heel klassevol ogen, en het voelt zeker ook niet goedkoop aan. Zijn hier nog meiden die houden van het klikgeluid wanneer je een luxe product dicht klapt? haha :) Het vrij grote spiegeltje aan de binnenkant is voor mij ook een groot pluspunt. Deze blush kost 16,90 euro.


ZOEVA | Luxe Sheer Cheek - 127

Bovenstaande blush breng ik het liefst aan met deze kwast van Zoeva. De 127 Luxe Sheer Cheek kwast heeft schuin afgesneden haartjes zodat het je kaak perfect kan volgen bij het aanbrengen van blush. De haren zijn heel zacht en door de witte kleur is het makkelijk te zien hoeveel product er net op je kwast zit. De rosé gouden details zijn natuurlijk ook een mooie meerwaarde! Voor deze kwast betaalde ik 14,80 euro.


THE BODY SHOP | Shade adjusting drops - lightening


De beste uitvinden in jaren als je het mij vraagt! In The Body Shop kwam ik dit klein heldje tegen en was direct verkocht. De shade adjusting drops zorgen er namelijk voor dat je elke foundation kan aanpassen naar jouw huidskleur. Is je favoriete foundation net iets te donker? Voeg er wat lightening drops bij! Ze verkopen ook druppels om je foundation wat donkerder te maken, maar deze had ik niet nodig. The Body Shop verkoopt dit wonderproduct aan 14,00 euro.


RIMMEL LONDON | Match perfection concealer - 030 Classic Beige
CATRICE COSMETTICS | Re-touch light-reflecting concealer - 010 Ivory



De Match perfection concealer van Rimmel London is mijn nieuwe favoriete concealer. Hij geeft enorme dekking en heeft daarbij nog eens een illuminating effect. Deze concealer verbergt al mijn roodheden en wallen.
Maar bij het verbergen van wallen onder mijn ogen krijgt deze wel de hulp van de Catrice re-touch light-reflecting concealer. Deze voeg ik in kleine dosis toe aan de concealer van Rimmel om een nog sterker oplichtend effect te krijgen onder mijn ogen, want dat vind ik het mooist. Deze twee zijn als je het mij vraagt een match made in heaven! 
De concealer van Rimmel London kostte me 8,99 euro, die van Catrice was 3,99 euro.




RITUALS | lipstick - Nude Pink


mijn go to lipstick van de voorbije weken is zonder twijfel de Nude Pink lipstick van Rituals. Het lief roze kleurje is perfect voor elke dag (zeker met dit mooie weer is het een toppertje). Hij is heel romig en blijft lang zitten. Wanneer hij toch vervaagd doet hij dit geleidelijk aan waardoor er geen rare lijnen rond je lippen komen te zitten. Deze lipstick kostte me 16,00 euro.





Hier zie je nog een swatch van de lipstick op mijn arm. Zoals je ziet brengt deze lipstick romig aan en dat zorgt natuurlijk ook voor de mooie glans die tevoorschijn komt wanneer het ligt op de lipstick valt.



KIKO MILANO | Creamy Colour Comfort lip liner - 301 Matita Labbra


Mijn laatste favoriet van de maand april is deze lip liner van Kiko. Deze mooie nude kleur met een roze ondertoon past onder veel van mijn lipsticks. De romige textuur zorgt er op zijn plaats weer voor dat het makkelijk aanbrengt. De lip liner blijft lang op zijn plek en zorgt voor een goede basis voor elke lipstick.

Dit waren mijn favorieten van de maand april. Zitten er producten tussen die jij ook wel eens wilt proberen? Laat het me weten in de reacties!

Groetjes,
Jana x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten