zondag 22 februari 2015

mijn favoriete geurtjes


Aangezien ik het heel belangrijk vind fris voor de  dag te komen, heb ik heel wat verschillende geurtjes in mijn verzameling. In deze post deel ik mijn 5 favoriete parfums met jullie!




Addison Sunrise Perfume
Hollister
Het eerste geurtje uit mijn collectie is Addison Sunrise Perfume van Hollister. Hollister is een winkel die ik meestal probeer te vermijden, toch keer ik steeds terug voor dit kleine flesje. Het zachte geurtje bevat zowel fruitige als bloemige accentjes, een echt zomergeurtje dus! Ookal is het een parfum dat subtiel aanwezig is, heb ik er toch al heel wat complimentjes over gekregen. Het enige jammere is dat het flesje in geen groter formaat te krijgen is. Daardoor is, zoals je ziet, mijn tweede flesje weeral zo goed als op.

Hollister Addison Sunrise Perfume vind je hier.



Play for her
Givenchy
Het tweede parfum waar ik jullie wat meer over wil vertellen, is Play for her van Givenchy. Na zijn mannelijke voorganger kwam al snel de vrouwelijke variant uit. Ik werd aangetrokken door het leuke flesje, en was aangenaam verrast toen ik het geurtje rook. De eerder speelse geur is perfect voor alledaags gebruik en ook deze heeft me al heel wat complimenten opgeleverd. Dit geurtje gaat al heel wat jaren mee. Af en toe vergeet ik dat ik dit geurtje in mijn bezit heb en ga ik een paar maanden zonder. Maar wanneer ik het herontdek hoort het elke keer weer bij mijn favorieten. Gelukkig is dit parfum in verschillende groottes te verkrijgen, dit zorgt ervoor dat ik niet snel zonder zit!

Givenchy Play for her eau de parfum vind je onder andere in Ici Paris XL of hier.



Trésor In Love
Lancôme
Dit lekkere geurtje heb ik gekregen van mijn vriend, en wat een goede keuze heeft hij gemaakt! Het flesje is naar mijn mening heel elegant, dit is één van de redenen waarom ik zo van dit parfum houd. Het geurtje zelf is een zacht bloemig geurtje, met kleine fruitige details. Het is echt de geur van romantiek, beter kan ik het niet beschrijven! Dit parfum is perfect om doorheen de dag te dragen. Al draag ik hem liever wanneer ik 's avonds uit ga of voor speciale gelegenheden.

Dit parfum is onder andere hier te koop.



212 VIP Rosé
Carolina Herrera
Wanneer ik het heb over mijn favoriete parfums, mag deze zeker niet ontbreken. Dit parfum draag ik bijna elke dag, het is zowat mijn lijfgeur geworden! Het is een iets krachtiger geurtje (niet te extreem, ik hou namelijk niet van te sterke geurtjes) en zonder voel ik me al snel minder zelfzeker. Het kleine accentje passievrucht zorgt volgens mij voor de perfectie van dit parfum. Een grote aanrader!

Op zoek naar vloeibare perfectie? Klik dan zeker hier! (hihi)


Amor Amor 
Cacharel
Als laatste wil ik het even hebben over deze klassieker, old but gold! Dit sprankelende geurtje ruikt sterk naar rozen, het bloemige overheerst naar mijn mening zeker. En al ben ik er van overtuigt dat dit geurtje niet voor iedereen weggelegd is, kan ik zeker niet meer zonder. Dit romantische, zomerse parfum hoort zeker bij mijn top 5 van favoriete parfums. 

Dit rode flesje is hier en hier te vinden.


Dat was mijn top 5 van favoriete parfums. Kennen jullie nog lekkere geurtjes die ik zeker eens moet proberen?

Groetjes,
Jana x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten