zondag 22 maart 2015

mijn favorietjes ! #beauty

De laatste maanden heb ik heel wat nieuwe make-up gekocht en uitgeprobeerd. Al snel had ik mijn favorieten en die zou ik nu graag met jullie delen. Al de producten die ik jullie ga laten zien zijn volgens mij echte aanraders, stuk voor stuk. Lees snel verder!


 Essence stay all day long-lasting concealer 16H



















Dit is een product dat ik leren kennen heb via het bloggen. Er verschenen heel wat positieve reviews over deze concealer, daarom kon ik hem niet meer in de rekken laten liggen. En ik ben enorm blij dat ik dit niet gedaan heb!
Deze concealer is perfect voor mij. Hij verbergt vooral de blauwe kringen onder mijn ogen, al verbergt hij rode plekjes ook uitstekend. Hij dekt niet helemaal maar dat vind ik geen enkel probleem aangezien ik een natuurlijke look mooier vind dan een perfect egale huid. 
Of hij echt 16 uur blijft zitten heb ik nog niet uitgetest, maar ik ben zeker dat hij een hele schooldag overleeft (wat al spectaculair is!). 
De concealer van Essence is een blijvertje!


Maybelline Volume Express The Falsies Black Drama mascara



















Ik betrap er me telkens op dat wanneer ik een nieuwe mascara koop, ik toch terug naar dit schatje keer. Ik gebruik deze mascara dan ook al meer dan een jaar, en dat heeft zijn redenen.
Niet alleen maakt deze mascara mijn wimpers voller, ze worden ook nog eens dubbel zo lang! de applicator heeft een kromme vorm waardoor de mascara makkelijk aan te brengen is. Ook deze mascara is dus zeker een aanrader.


Catrice 060 Strawberry Frappucino Multi Colour blush



















Normaal gebruik ik niet/heel weinig blush. Maar zoals ik al zei wou ik wat nieuwe make-up ontdekken en zo heb ik ook dit engeltje meegenomen uit de winkel. Een beslissing waar ik helemaal geen spijt van heb. Deze blush kun je zowel subtiel aanbrengen als iets opvallender door de kleur op te bauwen. Ook kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om enkel de twee bovenste kleuren te gebruiken, aan de hand van je eigen huidskleur. Al gebruik ik ze het liefst allemaal door elkaar. Het geeft een gezond glosje op mijn kaken en past bij elke outfit. Het is een matte blush, waar mijn voorkeur naar uit gaat. Voor mij is het perfectie in een potje!


Tangle Teezer Compact Styler goud



































Een beetje anders maar toch ook het vernoemen waard is de Tangle Teezer. De makkelijk in de hand liggende kam waar zoveel mensen over bloggen. Ik heb hem in huis gehaald en een paar weekjes geprobeerd. 
Deze kan verwijdert knopen in je haar zonder pijn! Zowel bij mij als bij vriendinnen die ik het even heb laten proberen. Ik stond er echt verbaasd van. 
Ook hou ik van dit kleine dingetje omdat hij perfect mee te nemen is in mijn handtas. Niet alleen weegt hij bijna niets, hij heeft ook nog een "dekseltje" waardoor alle haren die in de kam vast zitten, niet op de bodem van mijn tas belanden. 
Ik ben enorm tevreden van deze kam, en de kleur is mooi meegenomen!


Groetjes,
Jana x

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten