zondag 29 maart 2015

New: double face earrings

Ik heb ze al op veel verschillende blogs zien verschijnen. Maar nu ben ik zelf de trotse eigenaar van enkele mooie exemplaren. Het gaat inderdaad over de double face earrings! Het was een impulsief koopje waar ik helemaal geen spijt van heb. Ze staan zo leuk en ik ben er zeker van dat heel wat meiden dit prachtig juweeltje zullen dragen deze zomer. Willen jullie zien welke mooie paren ik gekocht heb? Lees dan zeker verder!


















Het eerste paar dat ik jullie laat zien viel me direct in het oog. Het is een simpel maar elegant steentje. Het slotje is minstens even elegant, de bol bevat lichte glitters en de kleur hangt af van de lichtinval, maar is altijd zacht aanwezig. Deze moest ik mee naar huis nemen, er was geen twijfel over mogelijk! En zo pronken ze nu in mijn juwelenkistje voor slechts 8 euro.





Over het tweede paar heb ik wel een tijdje getwijfeld, er was namelijk zoveel keuze! Toch ben ik gegaan voor deze matte, witte pareltjes. Ook deze staan zeer elegant en zijn geschikt voor schattige jurkjes of een classy bloemenpatroontje. Voor deze heb ik net zoals de vorige 8 euro betaald.



Natuurlijk heb ik nog wel enkele double face earrings op mijn wishlist staan, en kan niet wachten om mijn collectie uit te breiden! 

Wat vinden jullie van de double face earrings?

Groetjes,
Jana x










Geen opmerkingen:

Een reactie posten