maandag 6 april 2015

unboxing: I LOVE MYSELF BOX


Ongeveer een weekje geleden heb ik een bestelling geplaatst bij de lieve Mireille voor een I LOVE MYSELF BOX. Deze is nu aangekomen en ik kan niet wachten om met jullie te delen wat ik allemaal gekregen heb! Kijken jullie vlug mee?


Voor ik begin met jullie te tonen welke leuke verrassingen ik allemaal gekregen heb, wil ik jullie toch even zeggen waarom ik voor deze box gekozen heb. Om deze box te bestellen hoef je niet met een abonnement te werken, wat ik persoonlijk een groot pluspunt vind. Ook heb je een hele brede prijsklasse, de boxen kosten tussen de 15 euro en de 50 euro. Wanneer je de bestelling geplaatst hebt krijg je een mailtje waarin Mireille je allerlei vragen stelt zodat de cadeautjes die je krijgt gepersonaliseerd zijn en zo perfect bij je passen, hoe geweldig is dat?
Ik ben voor de box van 25 euro gegaan, en deze pak ik nu samen met jullie uit!



Het eerste wat ik zie is een prachtig ingepakt pakje! Dit maakt me al meteen enthousiast om het te openen. Wanneer ik het inpakpapier weg doe, zie ik een super mooie witte doos met glimmende bollen. Deze heb ik op sommige foto's als achtergrond gebruikt dus hou ze goed in de gaten!



Wanneer ik de glimmende doos open zit er een gepersonaliseerde brief in, wat lief Mireille! In de brief staat een extra woordje uitleg over de producten die erin zitten en waarom deze nu net in mijn doos terecht gekomen zijn. Ik hou deze brief voor het einde aangezien ik wil dat elk cadeautje een verrassing blijft tijdens het uitpakken.

Het eerste dat ik tegenkom is deze super mooie badbal van Bomb. De Bathblaster Fuchsia Falls heeft een bloemige geur en ziet er om op te eten uit! Ik ga hem nog even bewaren omdat ik hem te leuk vind om direct op te doen. Maar af en toe ruik ik er wel nog even aan, omdat 'ie gewoon zo'n heerlijke geur heeft!

 De tweede badbal die ik gekregen heb is deze Chocolate Mousse. Het is moeilijk te zien omdat het nog in het zakje zit maar het is een bathcreamer in de vorm van een enorm schattig muisje! Hij ruikt lekker zoet, naar witte chocolade. Deze heb ik wel direct gebruikt omdat ik met al die fijne producten niet kon wachten om een lekker warm bad te nemen. En WOW, ik was aangenaam verrast. Het enige jammere is dat de oortjes van het muisje waren afgebroken toen ik het uit het zakje nam.



Vervolgens heb ik enkele testers gekregen. Dit zijn verschillende primers, de Skin Perfect Primer van Dermalogica en in het kleine potje de Smoothing Foundation Primer For Mixed Skin van Pupa. Ik ben heel enthousiast deze testers te proberen!

Omdat ik dol ben op lekkere geurtjes heeft Mireille mij ook een doosje Little Hotties van Bomb Cosmetics gegeven. Hiermee kan je je eigen geurtjes samenstellen. Deze heb ik nooit eerder kunnen gebruiken omdat ik geen brander had. Daarom heeft Mireille, zo lief als ze is, me samen met mijn waxmelts ook een brander gegeven. Dankje Mireille! Hier ga ik nog veel van genieten.




Het volgende dat ik tegenkom in mijn nog lang niet lege doos, is deze Moisturizer uit de Clear Start lijn van Dermalogica. Ik vind het fantastisch dat ik deze kan uitproberen en ben enorm blij dat het een matte moisturizer is. Ik ben benieuwd!

WOW! Wat een mooie kleurtjes hebben deze nagellakjes?! Deze Nail Art Set van Alessandro is om van te dromen. Het eerste flesje is een licht goud met glitters, het tweede is een matter goud. En geef ook even wat extra aandacht aan het schattige strikje! Dit is helemaal mijn stijl en hier ben ik dan ook enorm gelukkig mee.

Naast de gouden lakjes heb ik ook deze pastel roze nagellak gekregen. Dit is ook helemaal mijn ding! In de brief staat dat dit lakje uit de Sunday Rose collectie van Alessandro komt. Die collectie is zeker eens een kijkje waard en hopelijk vind ik nog zo'n mooi kleurtje als deze!


















Het enige wat me een beetje tegenviel is dit mosgroene oogpotlood. Het is een enorm goed potlood van het luxemerk T.LeClerc, alleen de kleur staat me niet zo aan. Groen oogpotlood is een beetje uit mijn comfortzone. Dit laat niet weg dat ik hier wel mee ga experimenteren en wie weet komt er nog iets leuks uit!

Dit was mijn unboxing. Ik ben heel tevreden over alle leuke producten die ik gekregen heb en kan niet wachten ze uit te testen!

Groetjes,
Jana x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten