maandag 6 april 2015

My week in pictures #2 (VERJAARDAGSWEEKEND!)

Ik heb een hele fijne week gehad met uitstapjes, etentjes, Pasen en mijn verjaardag! En omdat deze week vol zat met momenten die ik met jullie wou delen, heb ik alles maar vastgelegd op foto. Zijn jullie benieuwd? Kijk dan snel verder!
























Maandag

Ik stond deze morgen wat vroeger op zodat ik mijn nieuwe foundation kon uittesten. Hier schrijf ik zeker nog een review over! Daarna had ik een hele dag school voor de boeg.

Tijdens de middag ging ik met een paar klasgenootjes naar de supermarkt om wat fruit. Zo konden we smoothies maken voor een groepswerk. Ze waren heerlijk! Het groepswerk dat we in de namiddag hebben moeten verdedigen ging uitstekend.

Dinsdag

Ook dinsdag was ik weer op mijn campus te vinden, al moest ik er maar even zijn. Ik was heel blij met het zonnetje, maar wat een wind! Toen ik thuis kwam zat mijn haar vol knopen.

Nadat ik de knopen uit mijn haar verwijderd had, maakte ik mijzelf een gezonde snack, hmmm.

Ik heb ook nog even mijn schoenenkast bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik veel van deze schoenen niet meer draag. Weg ermee! Nu heb ik heel wat extra plaats voor nieuwe exemplaartjes, kan niet wachten om heel mijn kast terug te vullen!

's Avonds keek ik nog naar België tegen Israël. Daarna was het tijd om mijn bedje op te zoeken.


Woensdag

Woensdag deed één van mijn klasgenoten mee aan een hindernisparcour, dit hebben we samen gaan verkennen. Het zag er enorm zwaar uit, maar hij is er toch in geslaagd het super te doen!

Wanneer ik thuis kwam stond dit pakketje op tafel. Het was de cadeaubox die ik een tijdje geleden besteld had! Omdat ik zo nieuwsgierig was heb ik hem direct open gedaan. Ik was heel tevreden met de inhoud, daarom wou ik deze met jullie delen. Het artikeltje vinden jullie hier.

Die avond ben ik nog naar mijn vriendje gereden om daar de nacht door te brengen.


Donderdag

Toen ik donderdag terug thuis kwam heb ik nog vlug mijn portfolio over tienerzwangerschappen afgewerkt. Ik zou namelijk niet meer voor school kunnen werken die dag, want ik had afgesproken in het shoppingcenter met een vriend.

Tussendoor wou ik jullie nog even mijn nagels laten zien! Ik ben er enorm blij mee.



Ik kwam thuis met een nieuwe bikini, omdat het mooie weer er nu toch wel zit aan te komen. Wat plaktattoos, misschien niet de meest doordachte aankoop maar ik ben er zeker van dat ze voor leuke momenten gaan zorgen! Wat lichtgevende stikkers als cadeautje voor mijn vriendje (een kleine insider) en hij was er heel blij mee! En als laatste wat verjaardagskaartjes voor vriendinnen die binnenkort jarig zijn.

Ik vond mijn kat zo mooi op foto staan donderdag. Zeg allemaal hallo tegen Rambo!


Vrijdag


Vrijdag was de dag voor mijn verjaardag, daarom kreeg ik van één van mijn klasgenoten dit mysterieuze cadeau. Toen ik eindelijk een computer in mijn bezit had, zag ik dat er een playlist opstond met wel 100 Studio 100 liedjes! Hier was ik enorm blij mee aangezien ik af en toe wel nog van die kindse, speelse momenten heb.

Die avond ben ik met een vriendin op restaurant gegaan, om mijn verjaardag al iets vroeger te vieren. Na ons gezellige etentje en de leuke babbel hadden we afgesproken met nog wat andere vrienden en vriendinnen. Zo hebben we samen mijn verjaardag gezellig in kunnen zetten, en er meteen eentje op kunnen drinken!


Zaterdag


4 April, mijn verjaardag, stond mijn vriend al vroeg voor mijn deur. Er is heel wat familie langs gekomen en in de late namiddag zijn we naar zijn familie gegaan om nog wat meer te vieren. 's Avonds hebben mijn vriend en ik nog een film gekeken en zijn daarna gaan slapen want we moeten er de volgende dag vroeg uit! Heel de dag heb ik cadeautjes mogen ontvangen en heel wat geld bij elkaar gekregen. Op de foto zie je enkele dingen die ik gekregen heb van de liefste mensjes op aarde!


Zondag


Mijn vriendje had een tafel gereserveerd in Gent voor een gezellig ontbijtje. Het was super lekker!





















Daarna hebben we nog wat in Gent rondgewandeld. Ondanks er geen enkele winkel open was hebben we ons enorm geamuseerd. Er waren heel wat mooie plekjes te zien en overal waar we kwamen stonden leuke kraampjes.
's Avonds zijn we Chinees gaan eten en na een lange dag neergeploft in de zetel. Na een filmpje kropen we terug in bed. Dat was het einde van mijn verjaardagsweekje, maar wat heb ik ervan genoten!

Groetjes,
Jana x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten