maandag 13 april 2015

Review: Essence Long Lasting Lipstick

Omdat het al een paar dagen mooi weer is, dacht ik dat ik maar eens op zoek moest gaan naar een echt lentekleurtje voor mijn lippen! En ja hoor, wie zoekt die vindt. Tijdens mijn werkpauze ben ik dit pareltje tegen gekomen. De Essence Long Lasting Lipstick, nr. 13 Love Me. Wil je hier wat meer over weten? Lees dan snel verder!


de huls

Zoals de meeste lipsticks van Essence zit deze ook in een zwarte huls. Het roze zorgt voor een subtiel streepje kleur, al blijft het geheel heel elegant staan. De "e" bovenop de dop vind ik ook enorm leuk. Deze is ook terug te vinden op de lipstick zelf.




de lipstick

Dit zachte, lieve kleurtje vond ik echt gepast voor het lenteweer. Nr. 13, Love Me, is een heel onschuldig roze die elke dag te dragen is en smeert heerlijk. De romige structuur maakt het aanbrengen van de lipstick heel aangenaam, jammer genoeg is de dekking niet zo super. Bij het aanbrengen zie je de kleine velletjes op mijn lippen nog doorschijnen. Er zijn dus zeker meerdere lagen nodig. 


















Op deze foto zie je hoe romig de lipstick is. Love Me is geschikt voor mensen die niet vaak lipsticks dragen of voor alledaags gebruik. Ik ben enorm blij met deze aanvulling voor mijn stash. Wat vinden jullie ervan?

Groetjes, 
Jana x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten