zondag 28 februari 2016

Review | H&M beauty eyeshadows

Een tijdje geleden heeft H&M een nieuwe beauty lijn gelanceerd. Deze bevatte meer dan 700 producten met onder andere haircare, skincare en natuurlijk ook make-up! Ik kon het niet laten en wou deze nieuwe beauty lijn toch eens uittesten. Omdat 700 producten wat veel is om uit te testen (en ook om te kopen haha) heb ik er voor gekozen enkel de oogschaduw te proberen. Zijn jullie benieuwd welke kleurtjes ik kocht en wat ik er van vind? Lees dan snel verder!





Let's talk packaging! H&M heeft erg zijn best gedaan om de producten luxueus te laten ogen, met een kleine minimalistische twist. En als je het mij vraagt zijn ze daarin geslaagd. De hele beauty lijn bestaat uit goud, wit en zwart. De oogschaduw is dus niet anders, met het gouden lid en de witte onderkant zijn deze producten perfect om ten toon te stellen op je make-up tafeltje :)
Het oogt heel luxueus, maar voelt vrij goedkoop aan. Dit vind ik niet echt storend aangezien je maar 5,99 euro per oogschaduw betaalt en ik liever heb dat ze besparen op de verpakking dan op het product zelf.

-Triple Raspberry-

-Chin-Chin-

-Ginger Snap-

Ik ging voor de kleuren Triple Raspberry, Chin-Chin en Ginger Snap. Drie hele mooie kleuren. Triple Raspberry en Ginger Snap hebben een fluweelachtige finish, Chin-Chin bevat een iets grovere glitter. Het pigment is bij elke oogschaduw verbazingwekkend.
Bij mij valt het vooral op dat het hele oogschaduw assortiment bestaat uit unieke kleuren.Vooral Triple Raspberry is een kleur die ik nog in geen enkel ander assortiment gezien heb, daarom greep deze ook direct mijn aandacht.


Zoals je ziet op deze swatch zit er veel pigment in elke oogschaduw. Dit was niet het geval bij de paletten van H&M. Dus voor de mono-oogschaduw gaan is een aanrader! Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van deze producten, zeker in vergelijking met de prijs die je betaalt (5,99 euro per oogschaduw)! De beauty lijn is wel enkel te koop in de grotere filialen of op de webshop.
Ik ga zeker nog wat experimenteren met deze schatjes en misschien neem ik nog wel eens een kijkje om nog wat andere producten uit te testen :)


Groetjes,
Jana x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten