zondag 6 maart 2016

How To Style | Pink Coat

Ik heb nu al bijna een jaar de mooiste roze jas in mijn kast hangen, maar doe hem amper aan. Niet omdat hij te klein is of te warm of te koud, maar omdat ik gewoon niet weet hoe ik deze jas het beste combineren kan!
Daarom ben ik wat inspiratie gaan zoeken, kijken jullie snel mee?


Ik ging opzoek naar een outfit die ik kon namaken met kledingstukken uit mijn kast, die mijn stijl waren en waar ik mij goed in zou voelen. Dit is wat ik gevonden heb.


De eerste outfit die ik tegen kwam was deze mooie klassieke, all white and pink outfit. Het tijdloze wit accentueert de roze jas en geeft heel de outfit een liefelijke toets. Door het toevoegen van de roze hakken en de roze tas zorgde Helena (zie blog) ervoor dat de outfit één geheel werd.


Om een beetje in dezelfde stijl te blijven, is dit de volgende outfit. All black met een tintje roze. Rachel is hier duidelijk voor een iets ruigere look gegaan, maar heeft toch het vrouwelijke bewaard door de roze hakken en de roze handtas. Het liefelijke van de roze jas en de wat stoerdere kant van al het zwarte combineren, is heel geslaagd.


Jammer genoeg weet ik niet van welke blog deze foto is. Ik heb dan maar een linkje geplaatst naar de blog waar ik deze foto vond maar dat is niet de officiële eigenaar van dit plaatje. 
 Hier zien we ook weer de combinatie van het iets stoerdere met het toch wel schattige van de roze jas. Dit is niet door middel van zwarte kledij maar door een gescheurde jeans met sneakers. Een meer alledaagse look die toch stijl uitstraalt. De sjaal en de tas zijn in een donkerder kleurtje om zo wat contrast in de outfit te leggen.


De laatste outfit al weer. Van dit plaatje heb ik ook niet de rechtmatige eigenaar terug gevonden, maar het linkje van waar ik de foto heb gehaald staat ook weer onder de foto.
Dit is zonder twijfel mijn favoriete outfit van de vier. De klassieke roze jas en schoenen met de casual trui en de ripped jeans geeft voor mij de perfecte look.  

Ik heb weer heel wat nieuwe ideetjes waar ik direct mee aan de slag wil! Hopelijk hebben jullie er ook wat aan gehad. 

Groetjes,
Jana x










Geen opmerkingen:

Een reactie posten