zondag 13 maart 2016

NEW IN | Bronze & Sculpt Contour kit MUA Luxe

MUA (Make Up Academy) heeft wat nieuwe producten bij de Luxe lijn toegevoegd, en dat vond ik een goed excuus om nog eens een kijkje te nemen in Kruitvat. Ik kwam thuis met de contour kit van 7,49 euro. Dit is een iets hogere prijs dan wat we gewoon zijn van MUA omdat het bij de Luxe lijn hoort, maar nog steeds een goede deal voor zowel een highlight als een bronzer. Er was geen tester in de winkel dus zag ik het product pas echt toen ik thuis kwam. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


De gouden verpakking is voor mij zeker en vast een positief aspect. Het voelt zeker niet goedkoop.


Ik ben gegaan voor de light/medium variant aangezien ik een heel lichte huidskleur heb. Volgens de verpakking kan ik me verwachten aan 2 contour kleuren die zacht op de huid liggen en het gezicht een perfecte vorm geven, dat zou fantastisch zijn! Het contour kitje bevat 20gram product.


Er zit een spiegel in het kitje, dat maakt me meteen blij. De verpakking vind ik heel slim aangepakt. Door de highlighter en de bronzer te scheiden zal dit niet snel een rommeltje worden.


De highlight heeft een heel mooie koele ondertoon. De kleur is moeilijk te beschrijven aangezien er zowel roze als gouden tonen inzitten, maar volgens mij leunt hij toch iets meer naar de roze highlighter. Ik ben heel enthousiast om dit te proberen!



De bronzer maakt me niet enthousiast. Op het eerste zicht ziet hij er heel oranje uit, wat me een beetje bang maakt. Ik denk dat dit product wel eens een tegenvaller zou kunnen zijn, maar dat moet ik natuurlijk nog testen!

Ik ben in ieder geval heel nieuwsgierig naar het contour kitje van MUA en popel om het te gebruiken! 

Groetjes,
Jana x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten